Saturday 22 December 2012

4A4B :')

Hallo , hallo :) Whatsappp . Okay , lama gila dah tak update blog nih . Ni sebab selok sangat nak amik result tuh lah . Kecoh ! Macam2 ramalan yang sememangnya tak menggembirakan langsung . Nak tahu result saya . Ouh , please lah . Amatlah teruk sampai rasa nak hantuk kepala dekat dinding . *hantuk,hantuk*Tapi saya tetap bersyukur sebab Math dan Science saya A . result tuh tak sepadan dengan budak maktab mcm saya . Berlagak ? Ehh , bukan gitu tapi ini realitynya . Kalau mrsm je , budak pandai . PERSPEKTIF orang . Woah , macam orng beso dah :) So , disebabkan result saya yg teruk tuh , terpaksa lah saya bersekolah kementerian . Sedihh sangat !! sangat2 sedih :( Maktab suruh lah saya merayu . Saya pun merayu je lah . Tapi my dad tak janji . He will try the best . Saya pun sekarang dah redha je dengan semua ni . Saya  okay je just you know what , saya just tak boleh nak bayangkan macam mana my life will go on . Saya dah biasa duduk asrama , macam mana nak berulang . Kesian lah dekat parents saya . Dah lah kena pakai baju putih , kain biru , kasut putih , stoking putih . Semua tu lecehh nak matiiiii X(  And guest whatt , sepanjang malam tu saya nangis . Sebab member saya tak habis2 cakap . Jangan lah pergi , sapa nak dengar cite aku , sapa nk ni , sapa nak tu :) Sumpah terharu . Nad lah , bangang sangat . Buat saya touching habiss . Tasya pun sama . Tu semua dekat twitter . Selok kejap malam tu .Tapii saya tak dek gambar dengan diaorang . Tak pe lahh . Life must ego on . Piyyemmar ni tak lah sepenting espiyem . Itu yang menentukan hidup dan mati . Itu je lahh , untuk hari ni . Nanti saya update lagi . Now , kalian boleh menjamah mata dengan gambar2 di bawah :))


Ohh , sebelum saya lupa . Ni jannah , nanti saya akan sekolah ABS dengan dia . Insyaallah , kami akan jadi kawan baik sampai SPM . 


Kawan saya yang sememangnya gilaa :D Nanti saya akan rindu diaorang :(


No comments:

Post a Comment